Automatizace není jen pro velké firmy! I jako malý podnikatel můžeš využívat chytré nástroje, které ti ušetří čas a pomohou s marketingem, komunikací i s prodejem.
Díky za komentář Petře. Rozhodoval jsem se, jestli tam zmíním i Make, ale koketuju s IFTTT, tak jsem nechtěl dávat dva podobné nástroje a zvolil jsem jej. Make tedy vyzkouším a otestuji. Celkově je boží, že tyhle možnosti propojování existují. Až je škoda, že o tom lidé neví a často je nepoužívají. Chceš napsat, na co Make používáš? Alespoň obecně.
Já jsem nějak kdysi potkali lidi z Make, tak když IFTTT změnilo tarify, byl přesun celkem snadný ;) Make používám na takové ty klasické věci - zpracování dat z formulářů, na propisování kontaktů z FB Lead Ads do Smartemailingu, propojení web - CRM apod.
No a zatím soukromě testuju Make na automatickou publikaci na soc. sítích po vydaném příspěvku na blogu a obecně práci s AI texty, kde si myslím , že je zatím ještě potřeba lidský dohled, protože se na AI výstup nemůžu 100% spolehnout.
IFTTT jsem hodně používal, ale poslední roky jsem nějak zakotvil u Make.com (ex Integromat). To mi přijde svými možnostmi zajímavější.
Ale jinak super článek, je v něm dost podnětů k přemýšlení! Díky!
Díky za komentář Petře. Rozhodoval jsem se, jestli tam zmíním i Make, ale koketuju s IFTTT, tak jsem nechtěl dávat dva podobné nástroje a zvolil jsem jej. Make tedy vyzkouším a otestuji. Celkově je boží, že tyhle možnosti propojování existují. Až je škoda, že o tom lidé neví a často je nepoužívají. Chceš napsat, na co Make používáš? Alespoň obecně.
Já jsem nějak kdysi potkali lidi z Make, tak když IFTTT změnilo tarify, byl přesun celkem snadný ;) Make používám na takové ty klasické věci - zpracování dat z formulářů, na propisování kontaktů z FB Lead Ads do Smartemailingu, propojení web - CRM apod.
No a zatím soukromě testuju Make na automatickou publikaci na soc. sítích po vydaném příspěvku na blogu a obecně práci s AI texty, kde si myslím , že je zatím ještě potřeba lidský dohled, protože se na AI výstup nemůžu 100% spolehnout.