ROI v marketingu není jen o financích. Je o energii, kterou vkládáš do práce, spokojenosti klientů a tvém růstu. Jak hodnotit úspěšnost marketingu za hranicemi čísel?
Dnes se podíváme na téma, o kterém se v marketingu mluví často, ale málokdy v širších souvislostech. Na návratnost investic. Můžeš se s ní setkat pod zkratkou ROI (Return on Investment). Většina lidí si pod tím představí jednoduché číslo - kolik peněz nám přinesla každá koruna vložená do reklamy. Ale co kdybychom se na ROI podívali taky trochu jinak?
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://open.substack.com/pub/samsobemarketerem/p/roi-v-marketingu-cisla-i-smysl-investic
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Share this post