Na Štědrý den ve 13:50 mi přistál mail s předmětem: 'Povánoční výprodej je tady!'.
Bohužel většina vánočních i narozeninových přání dnes obsahuje odkaz na web, slevový kód nebo tlačítko 'Kup teď'. Vytratilo se to prosté, upřímné přání bez skrytého záměru něco prodat.
Přitom právě autentické přání bez snahy o prodej buduje se zákazníky mnohem silnější vztah než prvoplánové zobchodování každého kontaktu. To je podle mně i budoucnost marketingu. Osobní přístup značek, které dokážou někdy prostě jen popřát a být lidské.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/neprodavej-alespon-chvili
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Share this post