Nedávno jsem řešil zajímavý případ, který skvěle ilustruje, jak důležité je na webu budovat důvěru. Představ si, že sháníš luxusní bazén a hodláš za něj utratit statisíce korun. Rád bys koupil nějaký opravdu kvalitní a nechtěl bys s tím mít žádné starosti. Vlastně úplně moc neřešíš peníze, jen chceš spolehlivého dodavatele, co to udělá kompletně od píky a co nejlépe. Narazíš na web prodejce, ale nacházíš jen strohý katalog. Jen fotky bazénových van a stručné parametry. Nic o praktické dodávce bazénu, žádné bližší informace o firmě, žádné reference, nic o zkušenostech. Dokážeš si představit, že by ses na ně chtěl obrátit s poptávkou? 🤔
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/jak-prodavat-drahe-produkty-na-webu
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Share this post