V kontextu marketingu na internetu se může zdát, že e-shopy nebo weby mají širokou oblast působení. Že chtějí prodávat po celé republice, nebo dokonce i do zahraničí. Mnoho článků se věnuje neustálému růstu a expanzi… Ale co když se jedná o nabídku určenou jen pro jednu lokalitu? Takové kadeřnictví nebo e-shop se zákusky chtějí být na internetu dohledatelní, ale stačí jim dobře obsloužit svůj region. Tady přichází na řadu lokální marketing.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/jak-na-lokalni-marketing
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Share this post